Rimarisan Sdn Bhd

Scaffolding Supervisor

Based: Malaysia(Federal Territory/Kuala Lumpur, Johor)

Job Description

BS Standard
Oil & Gas Standard
Min 3-5 years Experience

Safety Officer

Min SPM
Min 5 years Experience

Senior Supervisor / Project Engineer

Job Description

Min Diploma
Min 5 years Experience

Project Manager / Construction Manager

Job Description

Degree in C&S or equivalent
Min 5 years Experience

Contact no. Tel.: 03-7803 7655
Fax no.: 03 - 7804 7784
Email: info.rimarisan@gmail.com
Company Details
Rimarisan Sdn Bhd
No. 25, 2nd. Floor, Jln SS 25/24 Tmn Mayang
Petaling Jaya
47301 Selangor
Malaysia

Previous
Next Post »

Selamat Datang Sahabat....
Silahkan tinggalkan komentar dan saran


Out Of Topic Show Konversi KodeHide Konversi Kode Show EmoticonHide Emoticon

Thanks for your comment